niedziela, 22 maja 2022

     Kilka lat temu, razem z siostrą prowadziłyśmy audycję na radiu internetowym "Strefa Dobrej Muzy (SDM)", wtedy należącym do naszej matki. Ja, w większości prowadziłam (jeśli dobrze pamiętam) co wieczór audycję-dobranockę, dla najmłodszych, czyli głównie utwory pochodzące z bajek, bądź nawiązujące do nich. Siostra z kolei, sama lub czasami w duecie ze mną, śmigała za sterami z muzyką w rytmie rap/hip-hop. O ile samo radio nadal istnieje, my... a głównie ja, od lat tam nie zaglądam.

    Usłyszałam ostatnio od pewnego zacnego człowieka, że sądził, iż takie miejscówki, jak radyjka internetowe już nie istnieją, natomiast... nie tyle nadal istnieją, co niektóre z nich nadal świetnie się bawią przy tworzeniu własnych audycji, jak kiedyś My. Na ten przykład radio "Muzyczny Beat FM", o którym kilka miesięcy temu usłyszałam właśnie od wspomnianej siostry, przy okazji odwiedzin. Okazało się, że, w przeciwieństwie do mnie, grywała do niedawna "gościnnie" na SDM, teraz prowadzonym przez kogoś zupełnie innego. Później natomiast zdecydowała się zrezygnować z grania... ale zostało jej polecone właśnie radyjko Muzyczny Beat, na którym (jak opowiadała dalej) postanowiła zostać nowym prezenterem, pod pseudonimem deNatka, nawiązującego do jej imienia, którego teraz można się domyślić. 😉 

    Jak można by przypuszczać, przy okazji dostałam od niej zaproszenie do zajrzenia na radio, na jej kolejnej audycji. Tak tez zrobiłam. Co więcej, nawet zdecydowałam się dołączyć do innych słuchaczy na radiowych czacie - i tutaj zaczyna się ciekawa historia. Dla zabawy, weszłam sobie na czat w "trybie inkognito", pod nickiem, pod którym mogła rozpoznać mnie wyłącznie Ona: "Okrupnik". Czas spędzony wtedy na czacie okazał się znacznie ciekawszy i zabawniejszy, niż mogłabym przypuszczać, a w trakcie tej audycji stało się coś, czego zupełnie bym się nie spodziewała - bezpośrednio od szefostwa radia, również obecnego na czacie, otrzymałam propozycję poprowadzenia własnej audycji (jak lubię żartować do tej pory, żeby wejść na czat, pożartować z innymi i dostać propozycję grania od samego szefostwa, to już chyba trzeba umieć 😅). 

    Przyznam szczerze, że o ile czułam się w pewnym stopniu doceniona przez fakt, że przy moim (delikatnie rzecz ujmując) "niecodziennym" poczuciu humoru i podejściu, dostałam ową propozycję, to długi czas później się nad nią zastanawiałam. Ostatecznie jednak, siostrze i Dymitrowi (jednemu z właścicieli radia) udało się mnie przekonać do tego pomysłu i tak oto... Okrupnik stał się nowym prezenterem Muzycznego Beatu

    Niektórych, być może, w tym miejscu zawiodę, jednak nie grałam już audycji-dobranocki, a coś znacznie bliżej moich aktualnych klimatów muzycznych: rock i metal. Mój debiut na radiu odbył się jakiś czas temu, a później wiele kolejnych audycji. Miałam nawet okazję poprowadzić audycję specjalną z okazji "Star Wars Day", na której pojawiła się oczywiście głównie muzyka sundtrackowa z filmów i gier z Uniwersum oraz kilka utworów nawiązujących do Gwiezdnych Wojen (jak na przykład "Let it flow", "Hello from the Dark Side", czy "Last Jedi Knight"). Odczytałam również w ramach ciekawostki kilka krótkich "notek", które, specjalnie na tą okazję, Petrus zgodził się dla mnie napisać. Miałam również okazję wziąć udział w audycji specjalnej Dymitra, czyli audycji karaoke, na którą niemal każdy z prezenterów przygotował nawet po kilka utworów z własnym karaoke! Przyznam szczerze, choć miałam mieszane odczucia, co do "śpiewania na antenie", poszło dużo lepiej, niż się spodziewałam, była świetna zabawa!

    Jednakże... podobno, wszystko co dobre, kiedyś się kończy. Nie bez powodu wyżej użyłam określenia mówiącego, że "grałam", w czasie przeszłym. Aktualnie na Muzycznym Beacie pozostaje w roli słuchacza, nie prezentera... pozwolę sobie jednak nie zdradzać powodu, dla którego wystąpił taki stan rzeczy 😉. 

    Przechodząc do meritum wpisu... chciałabym wszystkich serdecznie zaprosić do zajrzenia na Radyjko oraz posłuchanie audycji obecnych prezenterów (m. in. Dymitra, Blaszki, Tomali, Fear_Playa oraz Bartosa). Sama również planuje sie jeszcze nie raz pojawić na, tak zwanym "odsłuchu" (czy, jak niektórzy w żartach mawiają - "w krzaczkach", bądź "w eterze"). Serdecznie polecam, audycji, które prowadzą naprawdę świetnie się słucha. Jeśli ktoś chciałby wziąć dodatkowo udział w audycji bardziej integralnie z prowadzącym i innymi słuchaczami, zawsze można zajrzeć na wspomniany już Czat Radiowy . Wystarczy jedynie zarejestrować nick (nie, nie podajemy przy okazji numeru buta... a szkoda 😋). 

    Jednocześnie, tak na zakończenie, chciałabym raz jeszcze podziękować deNatce, za zaproszenie mnie na radio oraz samemu szefostwu: Dymitrze, Blaszko, dziękuję za ostatnie (tak de facto) miesiące, w czasie których świetnie bawiłam się u Was za sterami. Zdążyłam zapomnieć, jaka to świetna zabawa, a dzięki Wam mogłam sobie o tym przypomnieć. Dziękuję Wam za umożliwienie mi tej zabawy. Oczywiście chciałam również podziękować pozostałym prezenterom: deNatce, Bartosowi, Fear_Playowi, Michałowi (którego już od jakiegoś czasu nie ma w radiowej społeczności), Romantykowi, Maykelowi i oczywiście Petrusowi. Dziękuję Wam wszystkim za (krótszą, bądź dłuższą) współpracę w roli prezenterów. Miło było poznać Was wszystkich i spędzić w waszym towarzystwie ten czas. 

    Dla wszystkich chętnych, w kąciku po prawej (dla przypomnienia, prawa, to ta ->👉😋😆) pozostawiam link do radia, gdyby ktoś chciał osobiście zajrzeć i przekonać się na własne uszy - zapraszam!

    Zapraszam również na "PolankęPetrusa, na którą sama często zaglądam, a na której również możecie przeczytać kilka słów na temat Muzycznego Beatu (link do Polanki również zostawiam dla Was po prawej, a co tam!).

    Trzymajcie się i do... kiedyś tam! 😉

    PS: Gdyby ktoś chciał, zachowałam nagranie z mojego debiutu... i audycji StarWarsowej. 😄

2 komentarze:

  1. Dziękuję Ci bardzo za wspomnienie o mnie oraz o radyjku, na które de facto sama mnie zaprosiłaś ;) Krótko tam byłem (a dlaczego to też zachowam dla siebie), ale fajnie się bawiłem :)

    Dziękuję także za linka do Polanki (zrewanżuję Ci się niedługo ;) ), cieszę się bardzo, że u mnie bywasz i Twoich czytelników również serdecznie do siebie zapraszam :)

    Dzięki że jesteście, Ty i deNatka :) Ściskam Was mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, sama lubię czytać Twoje wpisy na Polance, więc nie widzę powodu, żeby odbierać tą przyjemność innym. ;-)

      Usuń