piątek, 10 listopada 2017

16 rocznica... istnienia Jedi Order.

 Niedawno, bo zaledwie miesiąc temu (11.-15.10) odbyły się uroczyste obchody rocznicy Jedi Order ;). Z tej okazji na naszym czacie odbyło się wiele wydarzeń, zabaw, konkursów...
Jednym z nich były kalambury, w których tym razem szczęśliwie udało mi się wygrać. Miałam może i sporo punktów przewagi nad innymi, ale dla mnie to nic dziwnego, ponieważ podobne "bazgroły" mam na co dzień na własnych kartkach papieru.
Tak, rysuję... a raczej bazgrze po kartkach różne postaci czy miejsca i czasami owy bazgroł choć trochę przypomina to, czym w zamyśle miał być :p.
 Miałam też zaszczyt i przyjemność dowiedzieć się, że wygrałam - niestety bezkonkurencyjnie - konkurs na fanfick poszerzający Kanon Jedi Order.  Fanfick ten nosi tytuł "Nowe szanse. Stare możliwości". Jest to jednocześnie pewien prequel mojej historii postaci ;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz